niedziela, 26 marca 2017

3. Czarodziejskie ogrody.

Słowa z różnych piosenek mieszają mi się w głowie jak pozszywane wiersze, I'm dancing in the dark with you between my arms. Rozkwitają powoli parkowe ogrody, she shares my dreams, rozchmurza się twarz nieba nad naszym miastem. Teraz jest ono nasze, I see my future in your eyes, jakby nigdy wcześniej nie należało do nikogo, she is the lighthouse in the night that will safely guide me home i jakby nikt wcześniej tutaj nie żył. Zakwitło jakieś drzewo, którego nazwy nie znam, Did you write the book of love? And do you have faith in God above, if the Bible tells you so? 
Look how they're kissing out there! 
And they were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my chevy to the levee,
But the levee was dry.
And them good old boys were drinkin' whiskey and rye
Singin', "this'll be the day that I die.
"this'll be the day that I die."



3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie zdążyłam poprzedniego postu skomentować! A! No wiesz :D Wybacz, byłam zbyt zmęczona, żeby się skupić, kolejną korektę robiłam. Ale dzięki ci za tę Samotną Górę serdeczne. I jeszcze: boso na śniegu? Nie potrafię sobie nawet wyobrazić tego uczucia.

    A tutaj: ten twój post, to tutaj, to jest po prostu majstersztyk. To jest pięknie napisane.
    I nic więcej nie powiem.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A! Gdzie jesteś, kiedy cię nie ma? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem...
    Hm, cieszę się, że ci się podoba, bo mi jakoś wybitnie nie ;)
    Zimno w stopy jest ;)

    OdpowiedzUsuń